Księga gości serwisu www.tarott.eu - © 2006-2015 by Anubis

wpisów: 346 na 35 stronach
<<< poprzednia -   25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35   - następna >>>

lachesis100
Data: Sobota, 02 czerwca 2007 21:35:49
Szczerze polecam porady tego przemiłego człowieka,wkłada w nie wiele serca i podchodzi z dużym zaangażowaniem.Sama trochę zajmuję się wróżeniem i czuję tu naprawdę bratnią duszę.Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dalszych sukcesów.Lachesis.

Amirra
Data: Sobota, 02 czerwca 2007 01:43:41
Podniosłeś mnie na duchu i pokierowales, jestem taka szczęsliwa że postawiles mi karty, po czesci dlatego że przyszlosc rysuje się wg Ciebie pozytywnie,choc wiem że -jak powiedziales - tu los jest w moich rekach- tak, czułam to zawsze, gdy widzialam ze szczescie wymyka mi sie z rąk. Anubisie, jestes cudownym czlowiekiem, kazdy kto tak o tobie mysli nie przesadza, nie wiem jak ty to robisz ale dzieki energii która poczulam z twojego maila mialam dzisiaj bardzo udany dzien.Jestem Ci wdzieczna.

Marta 1983
Data: Niedziela, 27 maja 2007 18:37:30
Bardzo dziękuje za czas poświęcony na postawienie mi tarota,Wróżba bardzo optymistyczna ,mam nadzieje że się spełni.

Jola48
Data: Sobota, 26 maja 2007 20:51:27
Podobno, nie mozna dziekowac, za wrózbę...wiec tego nie robię...ale jestem zobowiązana za postawienie mi kart... Czy się spełnią? życie pokaze... pozdrawiam serdecznie...

Aleksandra
Data: Piątek, 25 maja 2007 10:19:30
Dziękuję za poświęcony mi czas... Zaskoczyła mnie trafność jednej z odpowiedzi dotyczącej poprzednniego wcielenia osoby, o którą pytałam... Trafność - ponieważ kilka lat temu pewna wróżka powiedziała to samo... Co do reszty - życie zweryfikuje. Pozdrawiam - Aleksandra

Caputa • beatkac@o2.pl
Data: Czwartek, 24 maja 2007 20:54:46
Dziękuje za szybką odpowiedź dobre słowo i nadzieje :)POzdrawiam

Justyna
Data: Czwartek, 24 maja 2007 14:02:12
Dzięki Anubisie za naprawde błyskawiczną odpowiedz.Wróżbę na przyszłość przeczytałąm jednym tchem i uwierzyłąm w to moje życie toczy w naprawde dobrym kierunku.Jestem Ci bardzo wdzięczna za podpowiedz i rady...Pozdrawiam :)

Basia G.C.
Data: Czwartek, 24 maja 2007 09:27:17
witam Cie Anubisie, dziekuje za szybka odpowiedz, twoja odpowiedz dala mi pewna sile i nadzieje ze los zesle mi cos \"dobrego\"a nie same porazki jak to bylo do tej pory

Anna • 31ania@poczta.fm
Data: Środa, 16 maja 2007 12:40:24
Serdcznie pozdrawiam. Ponoc nie dziekuje się za wrózby wiec tego nie robie. Bardzos zybko zareagowąłes na mój list. jesteś wspaniałym człwoiekiem. I nawet jesli nie spełni sie to co napisałes mi łatwiej bedzie napewno zyc po tym co otrzymałam od ciebie.

Magda • niki24@go2.pl
Data: Wtorek, 15 maja 2007 21:52:22
Kolejny raz skorzystałam z pomocy Anubisa:)Zawsze odpowiedź była miła i konkretna:)) Wcześniejsza wróżba mimo że nie zbyt dobra sprawdziła sie, żaś dzięki tej ostatniej mogę patrzeć bardziej optymistyczne w przyszłość:)

Programming by KESS